Cure klantenservice

Telefoon: 040 - 2500 130

E-mail klantenservice@cure-afvalbeheer.nl

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag, opmerking of klacht? Kijk op de pagina met veelgestelde vragen. Wellicht staat het antwoord hier al tussen.

Staat uw antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op! Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur via Facebook of Instagram of telefonisch bereikbaar via 040 2500 130. Mailen kan via de webformulieren op deze pagina. We nemen uw vraag zo snel mogelijk in behandeling.

Minicontainer defect, zoekgeraakt of niet geleegd? Maak een melding!

Is uw minicontainer defect, zoekgeraakt ? Maak dan gemakkelijk een melding via de webformulieren in het menu. E-mailen of bellen kan uiteraard ook. Als uw container niet geleegd is neem dan binnen 2 werkdagen contact op met Cure. 

Nieuwe pas aanvragen

Via de webformulieren in het menu rechts kunt u een nieuwe gemeente- of milieupas aanvragen.

Afval naast container, storing of vol? Geef het door!

Staat er afval naast uw (ondergrondse) containers, is de container vol of is er een storing? Meld dit dan gemakkelijk via een app. Gebruik in Eindhoven de BuitenBeterApp en in Valkenswaard de Mijn Gemeente App (Apple en Android). E-mailen of bellen kan uiteraard ook. 

Vermeld het containernummer

Geef bij een melding via een app of per e-mail het viercijferige nummer door dat op de container staat (witte stickers met zwarte cijfers). Zo weten wij direct om welke container het gaat. We proberen de storing zo snel mogelijk te verhelpen en/of de container te legen.

U kunt uw afval kwijt in één van de containers in de buurt. Uw pas werkt ook op deze containers. 

Klacht

Cure Afvalbeheer streeft er naar klantgericht, zorgvuldig en efficiënt te werken. Toch kan er in de praktijk voorvallen dat u als inwoner van Eindhoven, Geldrop-Mierlo of Valkenswaard niet tevreden bent over de manier waarop wij ons werk uitvoeren. In deze situatie kunt u een klacht indienen bij Cure Afvalbeheer. Wij gebruiken uw input en feedback om onze werkwijze verder te optimaliseren.

 

Voorbeelden
een aantal voorbeelden waarover u een klacht kunt indienen bij Cure Afvalbeheer:

  • U bent onheus bejegend door een van onze medewerkers.
  • Er zijn concrete toezeggingen gedaan, die niet worden nagekomen.
  • U bent ontevreden over de geleverde dienst.


Hoe?
U kunt uw klacht indienen door ons klacht formulier in te vullen of door een brief te sturen naar:

 

Cure Afvalbeheer

T.a.v. Klachtbeoordeling

Postbus 7195

5605 JD Eindhoven

 

Vermeld in uw brief duidelijk uw adres, telefoonnummer en e-mailadres.

Geef in uw klacht alle relevante en specifieke details weer:

  • waar en wanneer heeft het plaatsgevonden
  • om welke dienstverlening gaat het
  • heeft u reeds melding gemaakt via het reguliere proces: zo ja, wanneer en hoe?

Wij nemen uw klacht in behandeling en u ontvangt van ons binnen 14 werkdagen na ontvangst een reactie.

Bezoekadres

Het hoofdkantoor van Cure Afvalbeheer is gevestigd in Eindhoven:

Achtseweg Noord 45
5651 GG  Eindhoven

Bedrijven

Vragen over facturen kunt u richten aan facturen@cure-afvalbeheer.nl.

 

Contactformulier

Als u het onderstaande contactformulier invult, graag zo volledig mogelijk, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op tijdens kantooruren. Heeft u een vraag of opmerking over een ondergrondse container, vermeld dan svp het nummer dat op de bovenzijde van de zuil staat (witte stickers met zwarte getallen).