Cure is al actief in gesprek met inwoners van de gemeenten via telefoon en e-mail. Steeds meer inwoners zijn en blijven via sociale media kanalen op de hoogte van zowel praktische als luchtige onderwerpen. En Cure wil daar zijn waar de inwoners zijn. Daarom komt er een uitbreiding op de reeds bestaande contactkanalen. Per 8 september gaat Cure live op social media.
Delen van informatie
Via social media gaat Cure relevante informatie (pro)actief delen. Wij haken in op relevante actualiteiten en issues. En anticiperen op gebeurtenissen zowel in het Cure gebied als daarbuiten. Op deze manier gaan wij zo vroeg mogelijk nuttige informatie delen met alle inwoners.
Webcare
Wie luistert, weet waar mensen mee bezig zijn, waar ze blij van worden en waar ze zich zorgen om maken. Het bieden van een goede dienstverlening bij Cure staat voorop. Onder de noemer van webcare reageren we op werkdagen binnen 24 uur op vragen en opmerkingen die via de social kanalen bij ons binnen komen.
Facebook en Instagram
Cure start op Facebook en Instagram. In een later stadium wordt gekeken of andere social kanalen toegevoegd worden aan deze nieuwe dienstverlening.
Facebook: facebook.com/CureAfvalbeheer
Instagram: instagram.com/cure_afvalbeheer