Mijn container voor restafval (grijze bak) of groente-, fruit, en tuinafval (groene bak) is niet geleegd. Wat nu?

Zijn wij vergeten uw container te legen? Dat kan gebeuren, maar we begrijpen dat het vervelend is voor u. Als u dit binnen 2 werkdagen meldt, komen wij alsnog langs om uw container te legen. Vriendelijk vragen wij u om bijgaand formulier volledig in te vullen. 

Hing er een kaartje aan uw container op de dag dat deze niet geleegd is? Dan is er waarschijnlijk een reden waarom de bak niet geleegd is. Graag vragen we u om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. U hoeft het formulier dan niet in te vullen.

Heeft u het formulier compleet en juist ingevuld? Klik dan op verzenden en u ontvangt een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres. Het is mogelijk dat deze in uw spambox terecht komt. 

Lukt het niet om het formulier goed in te vullen of heeft u vragen, neem dan even telefonisch contact met ons op.

Privacy: Gemeenschappelijke regeling Cure verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.