Mijn container voor restafval, mijn groente-, fruit, en tuinafval of mijn oud papier is niet opgehaald. Wat nu?

Is uw afvalcontainer niet leeggemaakt of is uw oud papier niet opgehaald? We begrijpen dat het vervelend is voor u. Als u dit binnen 2 werkdagen meldt, zoeken wij uit of we een extra lediging kunnen uitvoeren. Vriendelijk vragen wij u om bijgaand formulier volledig in te vullen. 

Aan de hand van ledigingsinformatie in uw directe omgeving controleren wij alle binnengekomen meldingen. Zijn wij eerder door uw straat gereden en heeft u uw afvalcontainer daarna pas aan straat gezet? In deze gevallen komen wij niet extra terug. 

Hing er een kaartje aan uw container op de dag dat deze niet geleegd is? Dan is er waarschijnlijk een reden waarom de bak niet geleegd is. Graag vragen we u om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. U hoeft het formulier dan niet in te vullen.

Heeft u het formulier compleet en juist ingevuld? Klik dan op verzenden en u ontvangt een bevestigingsmail op het opgegeven mailadres. Het is mogelijk dat deze in uw spambox terecht komt. 

Lukt het niet om het formulier goed in te vullen of heeft u vragen, neem dan even telefonisch contact met ons op.

Privacy: Gemeenschappelijke regeling Cure verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Meer informatie vindt u in onze privacyverklaring.