Heeft u een vraag, opmerking of klacht? Neem dan contact met ons op. Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur bereikbaar.
Is uw GFT-container niet geleegd?
In de wintermaanden: december, januari en februari worden de GFT containers in Valkenswaard en in Eindhoven minder vaak geleegd. In plaats van iedere twee weken, legen we ze 1 keer per 4 weken. Bekijk de digitale kalender via www.mijnafvalwijzer.nl of via de Cure App voor de ophaaldagen tijdens deze maanden.
Afval naast container, storing of vol? Geef het door!
Staat er afval naast uw (ondergrondse) containers, is de container vol of is er een storing? Meld dit dan gemakkelijk via een App. Gebruik in Eindhoven de BuitenBeterApp en in Valkenswaard de Mijn Gemeente App (Apple en Android). E-mailen of bellen kan uiteraard ook.
Vermeld het containernummer
Geef bij een melding via een app of per e-mail het viercijferige nummer door dat op de container staat (witte stickers met zwarte cijfers). Zo weten wij direct om welke container het gaat. We proberen de storing zo snel mogelijk te verhelpen en/of de container te legen.
U kunt uw afval kwijt in één van de containers in de buurt. Uw pas werkt ook op deze containers.
Meldingen inzameling huis-aan-huis
Wanneer er storingen of ongeregeldheden op de huis-aan-huisroutes zijn, vermelden wij deze hier.
Telefoon
Wij zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur telefonisch bereikbaar via 040 - 2500 130.
Adres
Het hoofdkantoor van Cure Afvalbeheer is gevestigd in Eindhoven:
Achtseweg Noord 45
5651 GG Eindhoven
U kunt ons een e-mail sturen met uw vraag, opmerking of klacht via klantenservice@cure-afvalbeheer.nl.
Wij reageren zo snel mogelijk, als het kan dezelfde dag nog. Uiterlijk binnen 2 werkdagen ontvangt u een reactie.
Bedrijven
Vragen over facturen kunt u richten aan facturen@cure-afvalbeheer.nl